Waarom  technologie?

Technologie is inmiddels zo verweven met ons ‘ziin’ dat we ons geen leven meer zonder kunnen voorstellen. De opmars van technologie is onstuitbaar en de sector beleefd een grote opmars in de laatste decennia. Als we aan technologie denken, denken we vaak aan consumententoepassingen zoals smartphones, tablets, drones of platformen zoals Airbnb en Hotels.com.  Net zo interessant zijn echter de bedrijven die consumentengebruik mogelijk maken: clouddiensten, applicaties & services. Op het Internet is een wonderlijke wereld ontstaan van grote, maar relatief onbekende partijen die onze nieuwe wereld mogelijk maken.

 

 

Voor wie & waarom

Mixture Marketing is er voor beide werelden. Dus voor zakelijke technologiebedrijven als voor aanbieders van consumentenelektronica en gadgets. Wij worden nog net zo enthousiast van een crowd funding campagne om een slaaprobot onder de aandacht te brengen als het vertalen van een lastig technisch verhaal van een technologiereus die een revolutionaire zorgtoepassing voor een ziekenhuis heeft bedacht. Het is onze passie om middels communicatie en marketing de wondere wereld van technologie in de hoofden en harten te krijgen van de mensen die het toepassen of gebruiken.

 

 

 

Van technologie naar verhaal

Mixture Marketing vertaalt de technologische boodschap naar gewone mensen taal. Best een specialistische klus in een sector die barst van het jargon en waar algoritmes de boventoon voeren. Mixture Marketing vraagt door en probeert antwoord te krijgen op de vraag welk probleem er wordt opgelost en voor wie.

 

 

 

Onze aanpak

Mixture marketing beheerst meerdere disciplines op het gebied van digitale marketing, communicatie, public relations en social media. In onze voorstellen komen wij tot een gerichte aanpak waarbij publiciteit door nieuwsgaring, gerichte content marketingactiviteiten en betaalde plaatsingen inzetten via relevante kanalen. Uiteraard zijn technologie en inzichten uit data als uitgangspunt.